18.05.2020
În scopul implementării măsurilor de prevenire și control al infecției cu Corona virus de tip nou (2019-nCoV ), în temeiul Hotărârii nr. 11 din 15 mai 2020 a Comisiei Naționale Extraordinare de Sănătate Publică și a Ordinului nr. 22/2020 cu privire la prelungirea măsurilor temporare de protecție a angajaților în legătură cu combaterea infecției COVID-19, Agenția Națională a Arhivelor prelungește regimul special de activitate până la data de 30 mai 2020.
Astfel, măsurile de restricționare a accesului cetățenilor în Sala de Studiu și în biroul Direcției relații cu publicul și prestări servicii pentru înaintarea solicitărilor direct de la cetățeni se extind până la data de 30 mai curent.
De asemenea, organizarea audienței cetățenilor, precum și toate evenimentele planificate de către Agenție, se suspendă pentru perioada menționată.
Reamintim că Agenția Națională a Arhivelor recepționează cererile pentru eliberarea certificatelor, extraselor de arhivă, a copiilor din documentele de arhivă și a certificatelor privind cercetările arhivistice tematice:
- prin poştă la adresa: Gh. Asachi, nr. 67B, mun. Chișinău și
- prin e-mail: serviciipublice@arhiva.gov.md (descărcați formularul cererii) (Model completat)
Cererile expediate prin poștă vor conține următoarele informații:
- Numele, prenumele, domiciliul și semnătura solicitantului;
- Telefon de contact;
- Scopul în care se solicită actul;
- Toate informațiile disponibile cu privire la certificatul solicitat (numele și prenumele, data emiterii actului, localitatea etc.).
Menționăm că Agenția Națională a Arhivelor a integrat încasarea plăților pentru serviciile prestate cu Serviciul Guvernamental de Plăți Electronice (MPay). Pentru a utiliza acest serviciu online accesați https://mpay.gov.md/Services.
Informații suplimentare la nr. de telefon 022-73-58-27, 022-73-54-96 (intervalul orelor 1300-1600)